Szkolenia i warsztaty

„Jest jednak jeszcze inna magia: niezwykła siła oddziaływania na ludzi przy pomocy słów. Retoryka, słowo wywiera wpływ na innych ludzi…” Tadeusz Różewicz

Komunikacja międzyludzka może się obyć bez słów. A jeśli już chcemy je wypowiedzieć, to zadbajmy, żeby one były wysokiej jakości. Dobrany do słuchacza, jasno sformułowany przekaz stanowiący dla drugiej strony zaproszenie do dialogu, szczery i wypowiadany z intencją kontaktu pozwoli nie tylko na bycie zrozumianym i załatwienie wielu spraw, ale także na budowanie i pogłębianie relacji.

Fundacja prowadzi następujące warsztaty z komunikacji:

  • dla nauczycieli w szkołach i przedszkolach „„Pokolenie przyszłości – świadomość, szacunek, inicjatywa”

projekt-dla-przedszkoli-i-szkol

  • dla rodziców, budujące umiejętności wychowawcze

warsztaty-umiejetnosci-wychowawczych_trampolina-oferta

  • komunikacji w biznesie, wspierające współpracę w zespole i relacje z klientem

oferta-szkolen-z-komunikacji          oferta-szkolen-z-komunikacji-ppt

  • redukcji stresu, wspierania kreatywności i radości życia oraz poznawania i wdrażania metod wspierających lepsze zarządzanie sobą

terminy warsztatów na 2017 rok ogłosimy wkrótce                                                                                                                        w 2016 roku odbyły się dwie edycje: wiosenna (kwiecień-czerwiec) oraz jesienna (wrzesień – listopad komunikacja-ktora-laczy-dla-zycia-pelnego-jakosci_edycja-jesienna)

 

Warsztaty są oparte na sposobie komunikacji opracowanym przez Marshalla Rosenberga.

NonViolent Communication/NVC/Porozumienie bez Przemocy/Język serca to podejście do człowieka i do komunikacji, którego można się nauczyć. Pozwoli na konstruowania wypowiedzi, które dadzą rozmowy prowadzące do rozwiązań wygrana-wygrana i zwiększą szansę na odbiór komunikatu zgodny z intencją nadawcy.                        NVC pomaga zrozumieć samego siebie, poukładać myśli, uczucia, dotrzeć do tego, o co nam konkretnie chodzi.          NVC wspiera relacje: w rodzinie, trudne rozmowy z dziećmi, w biznesie, w negocjacjach.

książki:

„Komunikacja konstruktywna w biznesie” Gabriele Lindemann i Vera Heim

 

Współpracujemy z  Leance we wprowadzaniu zmiany kultury organizacji poprzez zmianę komunikacji.

leancehttp://leance.org/

 

Więcej o NVC można znaleźć:

 

W audycji promującej Międzynarodowy Dzień Empatii, który współorganizowaliśmy w Krakowie, można usłyszeć kilka słów czym jest empatia:

http://www.radiokrakow.pl/audycje/przed-hejnalem/miedzynarodowy-dzien-empatii/